Traductor de Google

27 de juliol del 2013

Urbansketcher...jo ja ho era!

-Jep, vas veure ahir la colla d´"urbansketchers" que hi havia a la Plaça del Vi? 
va dirme en Mar que havia vingut a veure´m ara fa uns dies
apunts del carrer PouRodó
-No hi vaig pas passar per allà, ahir - vaig contestar jo -, però jo fa vint-i-tants anys ja era urbansketcher; ho era en una mida més aviat local, i en blanc i negre, com els televisors del temps de mon pare. I ara que treus el tema, crec que mai cap dels nois de la colla d´estadants a ca meua, heu vist els meus dibuixos en apunts esbossats, croquitzats o ja d´art final, que vaig fer d´ alguns detalls, racons, llocs, edificis, ambients i geoentorns de Girona i altres poblacions gironines...no fos cas, que diguessim!però guaita tu, us els aniré ensenyant, i així us fareu una idea de com feiem els apunts previs a algun treball, o del que preferia coma tema de dibuix de viatge o estada...
-Be, m´agrada que pensis en nosaltres; però va, que els vull veure!
-començaré per alguns detalls dels que vaig fer en estones i anys diferents sobre el carrer del Pou Rodó de Girona, aprofitant que ara són les Festes de sant Fèlix:
 
l´original el vaig regalar a l´Anna Recasens, amiga meva


i, aquest forma part d´una sèrie sobre el barri snt. Fèlix 

.
De la sèrie de dibuixos del mateix estil i format que aquest darrer, si en voleu algun, podeu anar al Punt de Benvinguda Turístic del davant del monument de "la Copa" i del pont rovellat de sant Feliu, i per un euro us el vendràn; o bé si voleu la colecció de la sèries per pocs euros més.
-vaja, així que ara negociant, oi? 
-Oi tant, que de la professió, o de les seves matèries, s´ha de viure, si ens deixen!